poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Gospodyni Królisia.

Pisząc o wakacyjnym odkryciu w moim pierwszym poście nie wspomniałam o wielkiej mojej fascynacji tildowymi królikami i aniołami.
To miłość od pierwszego wejrzenia!
Też postanowiłam spróbować, ale z powodu remontu i zbliżającego się roku szkolnego większe działania w tym kierunku muszę odłożyć na później.
Niech tylko zaprzyjaźnię się z nowym planem zajęć i odrobię papierologię stosowaną.

Na razie zamieszkała u mnie Królisia. Jak na gospodynię przystało była z wizytą w ogrodzie.



Zamyśliła się trochę ukryta pod dyniowym liściem.

Później pomagała w robieniu przetworów.


A oto efekty.


Paprykę w occie wszyscy znają, obok ogórki w chili (połączenie smaków kwaśnego, słodkiego z ostrością chilii, pychotka) i tegoroczna u mnie nowość pasta paprykowo - pomidorowa (doskonały dodatek do pizzy, makaronu i czego kto chce).

8 komentarzy:

  1. Świetna królisia, bardzo efektownie prezentuje się z przetworami :-)
    Dobrze, że już mogę coś napisać.
    Masz bardzo fajny blog. Będę zaglądać :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    PS. A ta cudna chatka to Twoja??

    OdpowiedzUsuń
  2. Alizee dzięki za odwiedziny i miłe słowo,początkującej dodałaś odwagi. Chatka to mój wakacyjny zakątek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Królisia jest boska !!!! A jak zaradna ech .... super !!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna Królisia !!

    prosze podaj maila to wyślę wzorki

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O i to mi pasuje idealnie na przyszłe wakacje!!! Ja będę leniuchować w Twojej wakacyjnej chatce, a Królisia będzie zaprawiać ogórasy i calą resztę ;D czego chcieć więcej??? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wciąga ta tildomania... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację. Marzy mi się fan club Tildy, większe stado królików i tildowe lale tylko z czasem krucho.

    OdpowiedzUsuń
  8. HEJ IVONE
    SLICZNE KRÓLISIE.JESTEM W NICH ZAKOCHANA.JEST JAKAS SZANSA ABY ZDOBYC WYKROJ OD CIEBIE??SAMA NIE NARYSUJE CHCIALABYM SPROBOWAC USZYC...BOSKIE USZYŁAS.ZAPRASZAM DO MNIE.PATI

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...