niedziela, 25 października 2009

Sercowe sprawy.


W wolnych chwilach pracuję nad wystrojem mojego domku.
Przez wakacje zrobiliśmy większy remont.
Zamurowane drzwi, wykute w innym miejscu itd..
Dzięki temu nowe przestrzenie i nowe możliwości.
Zainspirowana
sercową różnorodnością na blogach.
Postanowiłam
i ja coś zdziałać w tej materii.

Serca jako element wystroju nowej sypialni.
To chyba dobry pomysł.


Uszyłam dwa o takim śmiesznym, krzywym kształcie.



I dwa trochę bardziej ozdobne bo z kremową koronką.


W planie są następne, bo na wierzbowych gałązkach jest jeszcze dużo miejsca.
Taki sercowy bukiet ma być ozdobą komody.


3 komentarze:

  1. To bardzo dobry pomysł ... ja również mam serducha w sypialni i tworzą świetny klimat ... serducha świetne, te o krzywym kształcie cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serducha, to w kwiatki na fot.3 bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Serca są takie na wszędzie, na zawsze:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...