sobota, 21 sierpnia 2010

Chwalę się :)

Dziękuję za życzenia i wszystkie miłe słowa 
pozostawione w poprzednim poście.
:) 

Czy Wam też sobota mija 
jak mrugnięcie okiem?

A tyle jeszcze chciałam zrobić ....ech!

Już od kilku dni mam zamiar się pochwalić
cudeńkami, 
którymi w ramach wymianki obdarowały mnie dziewczyny.
Niestety nie tylko sobota mija mi tak prędko
i na to aby spokojnie usiąść i coś napisać 
czasu brak .
Albo internet odmawia współpracy :(

A tym czasem w mojej kuchni zamieszkały...
urocze anielskie panienki,
które są dziełem zdolnych rączek Anieliny.
Kto nie  zna jeszcze jej pięknych aniołów,
musi koniecznie ją odwiedzić.
Pomysłów na kolejne anielskie zastępy jej nie brakuje.




 Piękny domeczek od Jolanny mam i ja :))




Koniecznie zaglądnijcie do tej niezwykle pomysłowej osóbki.
Realizując swoje pomysły wykorzystuje 
coraz to nowe, czasem zaskakujące elementy.

Stworzyła m.in. całą kolekcję rameczek.
A taką uroczą przysłała dla mnie :)




Przesyłeczka zawierała jeszcze wianeczek, któremu znalazłam miejsce 
na mojej nowej półeczce w pokoju, 
który po zmianach szumnie nazywany jest salonem;)



W moje skromne progi mam zamiar Was zaprosić...
innym razem, w którymś z kolejnych postów:)

Kochane bardzo, bardzo Wam dziękuję,
że zechciałyście podzielić się
ze mną stworzonym przez Was pięknem!



4 komentarze:

  1. Moc cudowności trafiło do Ciebie, takie upominki zawsze sprawiają wiele radości :) A pokój zwany salonem, myślę, że nie bez powodu został tak ochrzczony bo już sama ta półeczka jest zapowiedzią naprawdę niezwykłego miejsca. Nie mogę się doczekać wizyty u Ciebie :) Pozdrawiam serdecznie Iwonko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze tez mas slabosc do aniolow!!! Moja sobota cala w biegu...teraz schnie podloga wiec wykrzystalam chwilke hihiih pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,Iwonko:-)
    Dawno mnie chyba u Ciebie nie bylo,bo jakos wszystko widze w innych kolorkach:-)
    Prezenty dostalas przesliczne i bardzo aniolkowe:-)
    Czasa wakacji dobiega powoli konca-bede zatem czesciej odwiedzac moje ukochane blogi.Zapewne znajde wiecej czasu i na blogowanie i komentowanie:-)
    -Serdecznie pozdrawiam-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...