poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Roczek :)

Czy wiecie, że to już ?

Dokładnie dzisiaj mija rok 
od mojego pierwszego wpisu na blogu.


Do tego magicznego wirtualnego zakątka,
pełnego twórczych i przesympatycznych kobiet 
trafiłam całkiem przypadkowo.
Najpierw tylko oglądałam, czytałam i wzdychałam;)
nad tymi wszystkimi cudownościami.
Później zapragnęłam...
dołączyć do tego pozytywnie zakręconego grona.

Miałam wiele oporów przed założeniem swojego bloga. 
Zupełnie nie wiedziałam jak się do tego zabrać. 
 Nie należę do pokolenia urodzonego z pilotem w ręce;)
Przy pomocy syna udało się
... jakoś poszło :)) i idzie do dziś.

Zapałałam miłością wielką do tildowych królików;)

 


Powstało ich kilka i na pewno będą następne
bo żaden nie zagrzał u mnie długo miejsca.
Nawet pierwsza Królisia, 
która miała pozostać ze mną na wieczną rzeczy pamiątkę.
Mimo wielu niedoskonałości w wyglądzie,
wywędrowała w dziecięcych łapkach.

Popełniłam też tildowe anioły.


W tej delikatnej, anielskiej materii 
czuję pewien niedosyt.
Patrząc na piękności jakie powstają 
w zdolnych rękach blogowych koleżanek
wiem, że do tematu jeszcze wrócić muszę.

W wolnych chwilach, 
których na co dzień niewiele,
moja "radosna twórczość" rozwija się 
podsycana Waszymi komentarzami
i inspirowana Waszymi blogami.



Dziękuję Wam za miłe wspólne blogowanie.
Za wszelkie ciepłe słowa 
i wyrazy sympatii.
Dziękuję za możliwość poznania 
mnóstwa fantastycznych miejsc tworzonych przez niezwykle kreatywne i zdolne osoby.
Jesteście dla mnie kopalnią inspiracji. 
Mam cichą nadzieję, 
że tworząc mój zakątek
czasem udaje mi się
odwzajemnić i zainspirować Was również.
Pozdrawiam wszystkie wyjątkowe, twórcze osóbki.

Duża buźka:))


14 komentarzy:

  1. No to z okazji tak pięknego święta - wszystkiego najlepszego - i kolejnych latek w blogowaniu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się łezka w oku zakręciła, tak pięknie to napisałaś:)
    Wszystkiego najlepszego, dalszych radości z blogowania:))))
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A z okazji tej rocznicy życzę jeszcze więcej pomysłów i czasu na ich reaizację!!!
    gratuluję i nadal obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Duża buźka Ivonno, kolejnych setek postów Ci życzę i bardzo się cieszę, że choć wirtualnie, to mogę do Ciebie zaglądać :))

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny dorobek Twojego pierwszego roku blogowania! gratulacje i kolejnych udanych lat tworzenia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje łapki są niezwykle twórcze!
    piękności przez ten rok stworzyłaś, gratuluję:)
    jak tu nie słodzić, skoro piękne rzeczy wydłubałaś:):):)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego naj i wytrwałości w dalszym prowadzeniu i masę pomysłów do realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze wiele latek w naszym gronie:)), mnóstwa fantastycznych pomysłów i energii na ich poczynanie.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje rocznicowe:) życzę Ci niekończącej się wyobrażni i pasji tworzenia, oby starczyła na wiele kolejnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!!
    Piękne podsumowanie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję roczku blogowego i życzę wielu owocnych lat :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ miła, urocza, sentymentalna podróż. Wspaniale się czyta, jeszcze cudowniej ogląda... Do mojego roczku jeszcze pare dobrych miesięcy, ale czuję podobnie jak Ty. Wspaniale, że jesteś, wspaniale, że dzięki temu blogowemu światu miałam okazję Cię poznać. Wielu, wielu kolejnych "roczków" Ci życzę Ivonko.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje-zycze dalszego milego blogowania

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę kolejnych takich roczków

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...