poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Króliki.

Dzisiaj króciutko
kolejna część wakacyjnych wytworków.
Tym razem króliki.
Dwa znalazły swój nowy domek podczas
Jarmarku Holeńskiego o którym pisałam TU




Ten przystojniak powstał ostatnio 
i ma wyruszyć w daleką podróż do Anglii,
aby tam stać się przyjacielem,
pewnego małego chłopca.
Mam nadzieję, że przypadną sobie do serca.


Pozdrawiam Was serdecznie :)

Przypominam o candy z okazji urodzin bloga,
Losowanie 16 września.
Zapisy pod poprzednim postem :)

9 komentarzy:

  1. Krulisie jak zwykle sliczne:))Mysle,ze kazde dziecko chcialoby miec takiego przyjaciela:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, podnosisz poprzeczkę WYSOKO. Ja wzdycham do królików, ale jakoś nie bardzo mi wychodzą...tzn pierwszy taki sobie, a pary brak na kolejne podejścia:P Motywuj mnie dalej, może co z tego wyjdzie ;))
    Ciepełko slę;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Królisie są prześliczne;)Słodkie!
    Dziękuję za odwiedziny na blogu. Słonecznie pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kroliczki sa swietne, te ich skarpeteczki sa fantastyczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam zaległości blogowych całą masę i nie wiem kiedy mi przyjdzie je nadrobić, bo czasu wciąż mało i ciągle jakby coraz mniej!
    ale dziękuję za twe przemiłe słowa i moje wszystkie kociaki również dziękują.
    a na Twoje candy zapiszę się obowiązkowo, tylko teraz nie mam czasu by się bawić z linkowanie, więc wpadnę później :-)
    Pozdrawiam!
    aj - przecież miałam napisać, ze urocze króle, a najmocniej mnie urzekł ten w spodenkach w grochy - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne te króliczki! A już te getry u króliczki i skarpetki u króliczków powaliły mnie na kolana! No są po prostu genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jęczę widząc te króliki... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziaki! Takie jesienne już prawie - ciepłe skarpety, czapki... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Króli - luzaki, samo patrzenie wprawia w dobry humor:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...