poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Znowu poduchy i wymianka.

Niestety nikomu nie udało się odgadnąć 
ile poduszek uszyłam dla Mamy.
W sumie z tą , której nie ma na zdjęciu
było ich pięć:)

Dzisiaj chciałam zaprezentować inny zestaw poduszkowy.
Też w moich ukochanych brązach.
Poduchy uszyłam  dla Ani  z Pracowni Filcer
w ramach wymianki.
Ponieważ lubię rzeczy nietuzinkowe, od razu 
wpadły mi w oko ceramiczne cudeńka, 
które robi Ania.
I najważniejsze... udało mi się namówić ją na wymiankę:)
Ja uszyłam poduchy.












Uszyłam, wysłałam i czekałam...
Spodobały się ufff :)
Czekałam i dostałam...
:)))
Rurkę, którą na razie  zagospodarowałam na dzianinowym naszyjniku :)


Kulę, którą przymierzam tu i tam;) 
Tu na apaszce.
Docelowo ma być na filcowym dredzie... chyba?




Tu reszta skarbów, które znalazłam w paczuszce od Ani.




SERDECZNIE DZIĘKUJĘ !

Wszystkich Was zachęcam do odwiedzenia Pracowni Filcer,
w której powstają niezwykle oryginalne ozdoby.
Tam możecie zobaczyć więcej skarbów wyczarowanych 
przez Anię z ceramiki i filcu.
Mi marzą się jeszcze Jej kolorowe koraliki i zawieszki
...może jeszcze kiedyś... ?

9 komentarzy:

  1. super prezenty ,a poduchy fantastyczne !! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja widzialam te piękne ceramiczne cudeńka na żywo, ten pierścionek jest cudny!!!! Reszta też, ale pierścień cudo:DDD
    Poduszki, no co tu powiedzieć hmmmm, są superaśne:DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymiankia, gratuluję i zazdroszczę obu stronom, podziwiałam już u Ani, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNE PODUSIE...JA KOCHAM ANI BIŻUTKĘ..MIMO WYMIANKI...I TAK KOLEJBNE KULECZKI ZAMÓWIŁAM...CZUJĘ ,ŻE SIĘ UZALEŻNIAM,,,ALE CZY MOŻNA SIE DZIWIĆ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, Twoje poduchy też bardzo oryginalne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne poduchy takie oryginalne :)
    Mogłabyś mi na priv zdradzić, gdzie kupujesz takie piękne koronki, które wysłałaś do czary-mary z materiału? Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduszki fantastyczne, bardzo oryginalne i pomysłowe. A prezenty też świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to miło tak niewrednie ale pozytywnie pozazdrościć;-)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...